نخستین پیروزی ایران مقابل کوبا در تاریخ والیبال

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

نخستین پیروزی ایران مقابل کوبا در تاریخ والیبال
بازديد : 643

تیم ملی والیبال ایران با غلبه  3- 2  بر کوبا به سومین پیروزی خود در لیگ جهانی والیبال دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان ایران با نمایش یک بازی مقتدرانه کوبا را در  خانه‌اش شکست دادند.

تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه با پیراهن سفید مقابل سرخ پوشان کوبا به میدان رفت. ملی‌پوشان والیبال پس از دو جلسه آنالیز و تحلیل فنی خولیو ولاسکو از تیم کوبا کاملا به توانایی‌ها و نقاط ضعف کوبا اشراف داشتند. آن‌ها از دقایق ابتدایی مسابقه کار را مقتدرانه آغاز کردند و اختلاف امتیازهای خود را به عدد چهار رساندند. بازی خوب موسوی و پاس‌های بریده و فریبنده معروف کاملا ساختار دفاعی کوبا را در هم ریخته بود. در مقابل کوبا با تمرکز روی توپ های بلند مقاوت می کرد.

جو سالن تماما به نفع تیم میزبان بود. بازیکنان قدرتمند کوبا که نمی خواستند در برابر هواداران خود طعم شکست را تجربه کنند سرانجام در امتیاز 15 کار  را به تساوی کشاندند. بلافاصله یک رای مشکوک از داور موجب شد تیم میزبان در امتیازها پیش بیافتد. اما ملی‌پوشان ایران که اجازه خودنمایی را به حریف نمی دادند همچنان پایاپای میزبان خود پیش می رفتند. رقابت در ست نخست تا امتیاز 24 بر24 ادامه داشت اما در نهایت این کوبا بود که توانست در گیم اول بازی برنده شود.

سرویس‌های تماشایی کپیدا در ادامه امان را از تیم ایران بریده بود. هوای شرجی کوبا توپ را سنگین کرده بود و دریافت ها را مشکل می ساخت. داوری هم کاملا به نفع تیم میزبان بود. قدرتی های ایران به سختی از بین دو دفاع بلند قامت کوبا توپ هایش را در زمین کوبا می نشاندند. اما بلندزن های حریف خیلی راحت امتیاز می گرفتند. جو سالن هم کاملا به سود کوبایی ها بود. همه این عوامل دست به دست هم داد تا ست دوم با امتیاز 25بر19 به سود حریف تمام شود.

تماشاگران کوبای در سالن موج مکزیکی می رفتند و یکصدا کوبا کوبا می گفتند. هر لحظه هواداران بیشتری برای تماشای مسابقه به سالن می‌آمدند. ملی پوشان مثل ست های قبل شروع خوبی داشتند و خیلی محتاط کار را پیش می برند. اما بازی خوب بی ست سرانجام در امتیاز 18 کار را مساوی کرد و حتی میزبان را جلو انداخت. ولاسکو دست به یک تعویض طلایی زد و تشکری را به جای غلامی به میدان فرستاد. سرویس های خوب تشکری و بازی غیرت مندانه موسوی سرانجام ست سوم را با امتیاز 25 بر 19به سود ایران تمام کرد. ورق برگشته بود. جریان بازی به سود ایران پیش می رفت. ست چهارم هم با برتری مطلق ملی‌پوشان ایران در جریان بود. شاگردان ولاسکو که در ست چهارم نمایش منطقی و قابل قبولی داشتند با 6 امتیاز از حریف مقتدر خود پیش افتادند. رحمان داودی از چپ و غفور از راست زمین حریف را نشانه می رفتند. اسپکرهای ایران تازه حفره های نفوذی تیم کوبا را پیدا کرده بودند.

ست پنجم هم با برتری ایران ادامه پیدا کردو در نهایت تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 3بر2 و امتیازهای 26-24، 25-19، 19-25، 22-25 و 14- 16 بازی را به سود خود تمام کرد.

 

 

تعداد قابل توجهی از کارمندان سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوبا و شخص سفیر دکتر 

چگینی ایران در کوبا این بازی را از نزدیک تماشا کردند




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف